آهنگ سنتی شهرام ناظری بنام بی تو به سر نمیشود
متن دلخواه شما
جدیدترین و به روز ترین آهنگ های ایرانی و خارجی
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 8:13 | بازدید : 87 | نوشته ‌شده به دست setare | ( نظرات )

مخاطبین محترم همینک امروز آهنگ سنتی شهرام ناظری بنام بی تو به سر نمیشود ???? از وب آهنگ باشید

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود
داغِ تو دارد این دلم جای دگَر نمیشود

Download New Music By: ???? Shahram Nazeri Called Bi To Be Sar Nemishavad ???? With Text And Direct Links In The ► webahang.ir

دانلود آهنگ بی تو به سر نمیشود از شهرام ناظری

بشنوید » دانلود آهنگ محمد علیزاده دستان مرا بگیر

 آهنگ بی تو به سر نمیشود از شهرام ناظری ????
───|♫????????????♪|───
بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود ????♫♫
داغِ تو دارد این دلم جای دگَر نمیشود
دیده عقل مست تو چرخه چرخ پستِ تو ????♫♫
گوشِ طرب به دستِ تو بی تو به سر نمیشود
جان ز تو جوش می‌کند دل ز تو نوش می‌کند ????♫♫
عقل خروش میکند بی تو به سَر نمی شود
خمر من و خمارِ من باغ من و بهار من????♫♫
خواب من و قرارِ من بی تو به سر نمیشود
جاه و جلالِ من تویی ملکت و مالِ من تویی????♫♫
آبِ زلالِ من تویی بی تو به سر نمیشَود
گاه سویِ وفا روی گاه سوی جفا روی????♫♫
آنِ منی جا رَوی بی تو به سر نمیشود
دل بِنهند برکنی توبه کنند بشکنی????♫♫
دانلود آهنگ شهرام ناظری بی تو به سر نمیشود
این همه خود تو میکنی بی تو به سر نمیشود????♫♫
بی تو اگر به سر شدی زیرِ جهان زبَر شدی
باغ ارم سقر شُدی بی تو به سر نمیشود????♫♫
گر تو سریِ قدم شوم ور تو کفی عَلم شوم
ور بروی عدم شوم بی تو به سر نمیشود????♫♫
خوابِ مرا ببسته ای نقشِ مرا بشسته ای
وز همه ام گسسته ای بی تو به سر نمی شود????♫♫
گر تو نباشی یارِ من گشت خراب کارِ من
مونس و غمگُسارِ من بی تو به سر نمیشود????♫♫
بی تو نه زندگی خوشم بی‌تو نه مردگی خوشم
سر زِ غمِ تو چون کِشم بی تو به سر نمیشود????♫♫
هر چه بگویم ای سند نیست جدا ز نیک و بد
هم تو بگو به لطفِ خود بی تو به سر نمی شود????♫♫




:: برچسب‌ها: آهنگ سنتی شجریان , آهنگ سنتی عاشقانه , آهنگ سنتی با صدای زن , آهنگ سنتی ساقی بیا , آهنگ سنتی ترکی , آهنگ سنتی بیس دار , آهنگ سنتی علیرضا قربانی , آهنگ سنتی همایون شجریان , آهنگ سنتی ریمیکس , آهنگ سنتی کردی کرمانشاهی , آهنگ سنتی سالار عقیلی , آهنگ سنتی آرامبخش , آهنگ سنتی زیبا برای زنگ موبایل , آهنگ سنتی سنتور , آهنگ سنتی اصفهانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب